Tärkeää asiaa laskutukseen liittyen!
Laskutustietomme ovat muuttuneet huhti-toukokuun aikana, huomioittehan tämän laskujen maksun yhteydessä sekä muistattehan muokata mahdolliset vanhat automaattiveloitukset täsmäämään uusia maksutietoja.
!! Mikäli haluat e-laskun, pyydämme sinua tekemään e-laskutilauksen omassa verkkopankissasi. Valitse laskuttajaksi CrossFit East Turku ja syötä sitten asiakasnumerosi. Löydät asiakasnumerosi viimeisimmältä laskultasi, laskun oikeasta yläkulmasta "asiakasnumero" kohdalta.
Maksoitko viimeksi saapuneen laskun väärälle tilille (vanhat laskutustiedot)?
Mikäli olet maksanut viimeksi saapuneen laskun vanhoilla maksutiedoilla, väärälle tilille, sinun tulee toimia seuraavasti:
MAKSUN PALAUTUS ROPOLTA:
HUOM! Maksathan viimeisimmän laskun uudelleen oikeilla maksutiedoilla. jottei muistutus/huomautuskuluja kerry.
Odota, että sinulle saapuu kirje/ilmoitus maksun palautuksesta Ropolta.
Kirjaudu vanhan laskuttajamme Ropon MyRopo palveluun: www.myropo.fi
Toimi kirjeen- ja online-palvelun ohjeiden mukaan ja Ilmoita tilinumerosi online-palvelussa.
Rahat palautetaan tilillesi.
Muistathan muuttaa mahdolliseen automaattiveloitukseen/toistuvaan maksuun uudet maksutiedot. Löydät oikeat maksutiedot viimeisimmältä laskultasi.
Jos kysyttävää laskutuksesta, olethan yhteydessä meihin s-postitse :)
Ystävällisin terveisin,
Eastin poppoo
info@crossfiteastturku.fi